Saturday, March 27, 2010

hari ini..dan semalam..


setelah sahabat2 seperjuangn pulang ke tanah air, Malaysia,meneruskan perjuangn di bumi kelahiran, kurangnye terasa nafas kasih syg seakrab dulu...aku menjadi rindu pd kalian..



rindu y membunga di hati dan jiwa...ukhuwah...satu perkataan y kurang setiap insan dlm memerhati makna tersirat..



andai kalian ada di sisi ku tika ini,akan ku peluk dan ku ucap kata2 rindu pd kalian tanpa segan silu..kerna dulu..waktu kita bersama..kalian sering mengusik diri ini y sentiasa malu bila di usik dgn kata2 "rindu" dan "sayang"..



teringat aku kpd satu malam...keadaan aku..tak sihat..



kau shbt..mengusap2 ubun2 ku.. teringat tika kita bergurau senda..kau shbt ketawa bersama..tika aku kesusahan ..kau shbt ada di sampingku..



alex dan mansurah..kaherah tmpt kami melepaskan rindu..



di sebabkan tugas sbg penuntut ilmu,kami jarang bertemu..namun hati ini bagai tersimpul mati dan kukuh..



izati...telah pulang ke tanah air..masliyana sudah punya kluarga..dan shbt2 y lain..



kini aku .. atiqah... masih lagi berjuang di bumi penuh barakah ini..



kalian di sana..doaku..semoga hati2 kita terus thabat dlm perjuangan y pernah kita janjikan dulu..



aku menulis dlm keadaan y teramat rindu pd kalian semua..



untuk shbt2 y lain..andai tidak terukir nama kalian di sini..tak bermakna kalian tiada di ingatan..kerna..telah ku ukir nama kalian di sudut hatiku..





salam rindu penuh makna kasih dan sayang yang teramat untuk sekelian shbtku..



salina



No comments: